100407

Reaktioner är många och breda. Idag hade jag möte med min handledare. Va helt säker på att jag skulle bli totalt sågad av henne. Hon började i alla fall med å säga att mitt syfte var bra, att hon äntligen var nöjd med det. Blev riktigt glad men sen gick hela mötet nerför. Jag vet att jag är en negativ människa men va fan den människan behöver ju ett piller. Å nej hon har inte sagt att jag inte får gå upp med den, bara att jag ligger efter i planeringen (tisschemat) men det är ju enligt henne och inte mig! Resultatet var i alla fall bra, men det är fortfarande inte 100% klart än, mitt stora problem är nu hur jag ska lyckas skriva ihop en analysmetod. Jag har nämligen inte följt någon metod alls.. Så tills på måndag den 12/ 4 ska jag hinna och skriva ihop hela arbetet och skicka in det.. sen ska hon säga vad hon tycker. Men som jag sa till henne så kommer jag att gå upp med uppsatsen i vilket fall som helst. Jag känner att jag i vilket fall som helst vill prova, allt beror på vem man får till examinator! Hmm, ska ta och sätta igång nu. Måste ju motbevisa henne!!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0