100405

Ja det ska väl vara en första gång för allt antar jag. Under utbildningens gång så har jag flera gånger tänk: Ska det verkligen vara så här lätt?! Igår ikväll kom svaret, fast jag tror mer att det berodde på att jag inte hade kontroll över situationen, som jag vanligtvis är van att ha! Jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen, å alla sa bara olika saker hela tiden. Jag va så totalt förvirrad att jag nästan övervägde att bara åka hem då jag bröt ihop här hemma i soffan! Orkade till slut somna och nu på morgonen ringde jag handledaren så hon fick förklara för mig (med korta och lätta meningar). Hoppas bara att jag har förstått rätt nu. Tänker i alla fall göra på mitt sätt! Så nu är det bara att sätta igång. Ska ha klart hela arbetet till den 13/14- april! Men nu på onsdag ska jag träffa min handledare och jag är ganska säker på att hon inte tycker att jag ska gå upp efter allt detta :( Så nu måste jag motbevisa henne, ska skriva så mycket som möjligt tills på onsdag (två dagar). Hur ska detta gå?!

XOXO // Johanna

Kommentarer
Postat av: karoline

Oj vännen! Kämpa på, du klarar det! Stor Kram!

2010-04-05 @ 23:54:01
URL: http://karolajnes.blogg.se/
Postat av: maria

johanna du kan inte göra mer än ditt bästa! lycka till vännen!

2010-04-06 @ 09:47:26
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)Hoppas att det går bra för er också!!

2010-04-06 @ 11:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0