100403

Den tredje april och vi är mitt inne i påskhelgen, solen skiner som bara den ute och jag sitter här vid datorn och försöker finna motivation till att börja med analysen! Får helt enkelt hoppas på att det blir mer sol framöver för idag kommer jag inte ut! Ärligt talat så hade jag faktiskt inte ens tänkt på att det var påsk nu, fick mer eller mindre reda på det igår när jag hade tänkt gå ner och träna (första gången på evigheter), men gymmet var stängt hela helgen pga av att det var just påsk! Istället fick det bli en promenad till ica maxi, sen en sväng upp till skolan och säga hej till My och Bita och sen hem igen. Vid ica maxi kunde jag inte låta bli att köpa mig två böcker heller (de hade kvar lite från bok-rean).. Det gjorde min dag :) Men nu ska jag se till att fixa frukost, gröt, juice och en kopp kaffé!

              
              

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0