What you see is what you get ;)

Kom i alla fall iväg hem till Bita igår, var där en timme försenat! Men fint folk kommer alltid sent som jag sa igår :) Människor kom och gick hela tiden så jag tror inte att det gjorde alltför mycket! Jag och Linn gav henne två lila ljuslycktor som hon kunde hänga upp i fönstret från indiska! Hoppas att hon gillade dem. Kvällen blev bara bättre o bättre ju fler människor o timmar som gått, i slutet av kvällen satt vi alla tillsammans, snackade och lyssnade på gamla godingar från 90- talet. Alltid roligt och lyckat! Även om jag var helt nykter så hade jag hemskt kul, dansade o skojade inför alla.. Antar att jag inte hör till den gruppen som behöver ha alkohol i kroppen för att ha roligt. Jag är samma Johanna med och utan alkohol.. 
När flickorna gick vidare till plaza så följde jag med Jenny till subway och sen gick jag hem och lade mig, va så underbart att vakna upp och vara nykter! Så nu ska jag fixa mig lite kaffe och sätta mig och plugga, måste börja med den där Thörn- boken också! Sen kl 17´00 börjar tv;n! Underbart med söndagar el hur?! ;) Vädret är dessutom fantastiskt här uppe i Östersund idag, kanske blir en promenad senare idag då!

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0