El- ledning (blå)

Idag när jag kom hem så hoppade jag i pyjamasen o kollade på film "Bangkok dangerous", en ganska så bra film med Nicolas Cage i huvudrollen! Efter filmen så satt jag framför datorn, väldigt länge, försökte få tiden att gå. Och sen när jag väl fick tummen ur.. och började plugga så försvann tiden. Vid 6- tiden så kom Camilla upp, dags för dagens långpromenad! Och det blev en mycket rolig sådan också :) Vi bestämmde oss för att hitta en ny väg att gå, så vi tog in vid parken o fortsatte uppåt. Å då menar jag verkligen uppåt, tror att vi gick i en uppförsbacke i 5 min, jag var helt slut, flåsade som en gris och kunde knappt prata/andas! När vi väl kom upp så kom vi till en karta över olika "gå- leder", hmm, frågan var ju vilken väg vi skulle ta. Den på 5 km el Camillas val: El- ledning (blå). Vi hamnade iaf mitt ute i skogen, kände mig som en skogsmulle där ute, sen bestämmde vi oss iaf för att ta stigen upp till "utsikten" efter många om och men! Och utsikten ut över hela Östersund gjorde det verkligen värt att gå den leriga vägen upp dit! På väg upp i hissen satt Camilla på hissgolvet o bad om att hissen inte skulle störta :) Inget hände, men jag måste verkligen säga att det var en häftig upplevelse, önskade bara att man hade en kamera med sig! Dock så var det hemskt högt upp i luften, antar att det måste ha sett ganska så roligt ut då jag och Camilla stod där upp på vingliga ben och höll i oss i räcket så att knogarna var röda! Men dit måste vi någon mer gång, prova på restaurangen/baren också!
Men nu ska jag gå och lägga mig, kan nog tänka mig att jag kommer att somna väldigt snabbt ikväll :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0