Utflykt till Lillängen

Va verkligen så himla trött idag när jag vaknade, fick halvens släpa mig upp ur sängen. Det va så varmt och skönt under täcket, och ute så kallt! Tycker inte om temperaturen här uppe i Ösd, det är kallt och så blåser det varenda jävla dag alltså. Helt otroligt.. Jaja, dagens föreläsningen var precis som de andra två som vi har haft, dryga helt enkelt. Så med andra ord så kunde jag fortsätta å sova när jag kom till skolan =)
När jag kom hem så ringde mamma: Hur gör jag, hur kommer jag in, vart är den där gröna gubben? Svaret på det är att jag försöker lära mamma hur man använder MSN.. Och det är inte det lättaste kan jag lova! Men jag tror i alla fall att hon fick klämm på det tills slut (efter 55 min)!
Vid halv 2 kom Josefin, vi skulle ta en promenad upp till camingen och sen vidare i bilen till Lillängen där vi shoppade järnet på rusta, coop och någon blomaffär. Så nu har jag bestämt mig: jag har shoppat så det räcker denna månad (till lägenheten alltså). Nu är det bara jag som behöver ett klädesplagg och skor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0