Underbara o härliga söndag

Jag tycker verkligen om dessa söndagar, man kan bara slappa och ta det lugnt, läsa aftonbladet och se vad som har hnt under veckan som gått! Sen kl 17´00 så börjar alla tv- program så då är det bara och bänka sig i fotöljden med en kopp kaffe, och där sitter jag tills jag går och lägger mig :) Underbart! Det tråkiga är bara att jag har skitont i magen, antar att det är straffet som jag får betala för igår!
Just det, igår kväll så tittade jag på den nya filmen The Haunting, den var helt ok. Lite läskig faktiskt, inte alltför ofta som man tycker det! Så den rekommenderar jag varmt.
Idag blir det även lite plugg, ska se till att läsa klart allt! Åå, inatt är det Video Music Awards på MTV, det börjar kl 02´00. Skulle faktiskt vilja se det men vid den tiden så har jag nog sovit i ca 3 timmar! Blir lite svårt då :)

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0