Tillbaka i Ösd

Ja då var man tillbaka i Ösd då, åkte med Camilla och Tommy upp i fredags, kom fram vid halv 5! Måste säga att det kändes riktigt konstigt att komma upp igen, men det blev bättre bara jag fick se mina vänner igen, och sen när jag fick iordning i lägenheten! Första skoldagen gick bra, det var trevligt att se alla igen, se vilka som hade förändrats och framförallt inte.. När det gäller kursen så tror jag inte att speciellt många ur klassen fattar vad den går ut på, jag gör det inte i alla fall! Vår lärare säger samma ord hela tiden, med sin utländska brytning och det är verkligen så kul att höra, ärligt talat så har jag svårt att hålla mig för skratt! Åå schå vidare åå schå vidare :) Efter skolan som slutade vid halv 12 så tog jag mig en promenad till ÖB, köpte tre ramar till mina Ikea- tavlor! Sen vidare till kicks och köpte lite nytt smink.. Under veckan pågår också den berömda "nollningsveckan", och ikväll är det fest på O´Learys. Men jag orkar inte (som vanligt). Hoppas att vi ska festa på lördag!
Fast nu ska jag titta på "So you think you can dance" på 5:an sen ska jag gå och lägga mig.. Just det: Nu när jag är tillbaka i Ösd så blir det förhoppningsvis en bättre uppdatering också :)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0