Solat i Badhusparken

Snacka om att det har varit en underbar dag idag, vi har haft sol här uppe Ösd! När kl var 1 så ringde Linn och frågade om jag ville följa med ner till badhusparken, sitta nere på bryggan vid sjön och plugga. Visste ju att det inte skulle bli så mycket "plugg" men det var som sagt underbart väder ute så jag förljde med. Väl där nere så lade ja mig på bryggan o solade, läste några sidor ur boken iaf =)
Å Linda kom helt plötsligt på att hon ville bada, helt galet. Och hon gjorde det också, så skönt tyckte hon!
Imorgon är det sammanfattning av veckans föreläsningar, hoppas att läraren gör det bra. Så att jag fattar =) Jaja, ska ta och gå ut och gå en promenad nu ja. Medans hela skolan är på "sopptorsdag".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0