Snart börjar tv- hösten

Har varit hemma nu ett tag nu, har varit ute på långpromenad, dock inte i någon solvärme som jag tidigare skrev! På hemvägen pratade vi om alla serier som kommer tillbaka nu i höst (jag). Följer ju precis allt, nästan :) Men här kommer några av mina favoriter!

Den 6:e oktober börjar den nya säsongen av Desperate Housewives, säsong 6 alltså! Den förra säsongen avslutades ju som vanligt med många obesvarde frågor som t.ex. Brees relation till Carl, Mikes och Susans känslor för varandra, Gabbriele och Carlos som tar hand om hans brorsdotter Ana, Lynette som är gravid (igen). Efter Edies död så flyttar den nya hemmafrun in på Wisteria Lane tillsammans med sin man och deras 19- åriga son. Hemmafrun spelas av Drea de Matteos!

     

Sen så har vi en annan av mina fovoritserier som börjar den 30:e september och det är nämligen Grey´s Anatomy. Den förra säsongen avslutades med George och Lizzie i en hiss (dödens hiss). Och eftersom Lizzie är med nu i säsong 6, så antar jag att Georeg dog!

   

I söndags så började One Tree Hill, och vem älskar inte den serien?! Här får vi följa Lucas och Peyton som ska ha barn och gifta sig, det gifta paret Nathan och Haley och deras son Jamie, men också singelkvinnan Brooke som tar hand om föräldralösa Sam. Läste nyss att Peyton och Lucas ska hoppa av i den här säsongen..  

                                                              

Och till den stora favoriten.. Gossip Girl. Kan man göra något annat än att bara älska den serien. Chuck Bass liksom. Gossip med säsong 3 är tillbaka den 18 oktober! Här finns det inget att säga/skriva, man måste helt enkelt se serien (från början). Chuck och Blair är äntligen ett par!! I denna säsong så börjar hela gänget på College, alla utom Jenny som blir den nya Queen Bee på Uper East Side. Hillary Duff kommer även att gästa som Venessas "roommate" på NYC. Stackars Blair som får dela rum med Georgina :)

                                  

Fattar inte hur jag hinner med skolan och samtidigt leva ett liv med alla dessa serier. Men det är väl tur att när "mina favoriter" börjar så slutar några andra! Och självklart så finns det så otroligt många fler serier som jag följer, men det blir så pinsamt många om jag ska skriva upp dem alla :)

Nu ska jag gå och lägga mig.. sista pluggdagen med gruppen imorgon!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0