Snacka skit, hur orkar ni med det?

Så vad har ni att säga om "dagens sanning" då? Nej så ska jag inte säga, många människor där ute i världen tycker att ärlighet är en jobbig grej. Men själv så måste jag säga att jag inte förstår mig på er människor som orkar hålla allt inne, bara sitta och grubbla på det och till slut driva er själva till vansinne! Fast egentligen så gör ni ju inte det heller utan ni "snackar skit" bakom ryggen, till era närmaste vänner, de vänner som ni litar på, som ni inte tror kommer att säga något! Men ta inte det för givet snälla ni.. Sådana människor finns inte. Själv så har jag aldrig stött på några iaf. Det är alltid lika jobbigt att få reda på något av någon annan som egentligen inte har ett skit med saken att göra! Så kvällens råd till er från mig är: Va ärliga, man kommer så jävla mycket längre på det, plus att man växer som person genom att vara ärlig, speciellt mot sig själv! Men en viktig sak är dock att vara ärlig vid rätt tillfälle (det är mitt stora problem här i livet). Sorry för det ;)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0