Slut i hela kroppen..

och NEJ jag har inte varit och tränat! Jag har bara varit i skolan hela dagen, som om inte det är tröttsamt och jobbigt nog liksom, gick upp kl 08´00, och JA det är tidigt, iaf för lilla mig! Var i alla fall på en "praktik- föreläsning" om asylsökande/ flyktingar i Dublin och Kenya, den var helt oki men det fanns intressantare föreläsningar att lyssna på, enligt mig! Efter det så pluggade vi lite tillsammans i gruppen, sen lunch och sen renskrivning till kl 4! Är inte van att ha så långa dagar, vilket märktes, tror nog att hela datasalen märkte det. Vi satt nämligen bara där och fnittrade som små skolflickor :) Men kul hade vi i alla fall!  

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0