Paketet kom idag :)

Lika bra att tala sanning: Det blev inget plugg förut idag, fast det var ju faktiskt inte helt oväntat om jag säger så! När klockan var runt 4- tiden så fick jag ett sms från ellos, mina tre par skor hade kommit fram (till ica), så jag fick ju självklart lov och springa upp och hämta ut dem. Väl hemma så passade ett par skor, gissa om jag var mer än besviken. Pumaskorna var de som passade, lite för stora dock men men. Jag som så gärna ville ha ett par av stövlarna :(
Hemma hos Linn så tittade vi på filmen Blown apart med Michelle Williams och Evan McGregor, den var faktiskt riktigt bra, den var sorglig med ett bra/fint slut.
Jaja, nu ska jag ta och lägga mig.. hoppas på bra väder imorn, fast jag nöjer mig bara det inte regnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0