Onsdag

Vilken orginell rubrik om jag själv får säga det, vaknade runt 10- tiden idag, och jag gick faktiskt upp då också. Skulle träffa en tjej i skolan kl 12´30 för att sälja mina psykologiböcker. Det tog hårt! Det var böcker som jag hemskt gärna skulle ha viljat haft kvar men jag behövde pengarna mer!
Under förmiddagen så har jag iaf städat lägenheten, inte dåligt.. Har dammtorkat, dammsugit och plockat runt lite! Så nu ser det helt ok ut igen, enligt mig ;)
Nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska hitta på med, skulle kanske plugga men det är ju inte så roligt att göra det på den lediga dagen. Nej, men jag kommer väl alltid på något! Om det bara kunde sluta blåsa ute så kunde jag iaf gå ut och gå en promenad! Hmm

Ikväll är det sista avsnittet på säsong 5 av Grey´s Anatomy, så att ni vet! Och nästa vecka kör säsong 6 igång :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0