När kroppen o huvudet säger ifrån!

Vilken jävla dag det har varit idag alltså, har verkligen mått skit, och det i stora bokstäver! Jag fixar inte sådana här dagar, mitt huvud och min kropp sa verkligen ifrån idag. Ville inte mer liksom, så jag gjorde som den! Även om det inte uppskattades av alla! Ledsen för det men jag fixar helt enkelt sådana här dagar. 
Det värsta är att jag vet att det väntar mig en till dag, en liknande dag som denna! Behöver mental förberedning! Första steget är att titta på "Rostad på Berns", vem älskar inte humor liksom.. och Magnus Betnér :) Ikväll är det Pernilla Wahlgren som är huvudpersonen! Nästa steg i den mentala förberedningsprocessen är att sova! Länge! Väldigt länge!

God Natt :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0