Måndag igen då..

Ja då var det måndag ingen då, antingen är det fredag eller så är det måndag. Och idag är det en sådan där dag som man bara vill ligga under täcket, fast jag hade ju faktiskt en såndan dag igår (bakfylledag kallas de visst).. Det är bara det att jag inte vill börja plugga, ska ta mig igenom två engelskartiklar och nu på torsdag så har vår "Ååå schå vidare"- lärare kommit på en stålande idé (enligt han själv då), vi ska skriva 5 sidor om internationella dagen och sen koppla det till kursen (Å ja fattar ju inget av kursen).
Känner verkligen inte att jag orkar, men motivationen kommer väl någon gång :) Hoppas på väldigt snart!
Men nu ska jag ta och dammsuga lägenheten och sen sätta upp mina IKEA- tavlor och sen blir det nog en långpromenad.. Visst låter det som en massa undanflykter hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0