Kvällens Skavlan

Måste bara berätta att jag just tittade på intervjuprogrammet Skavlan, där Anna Anka, Jay- Z, Henrik Schyffert och någon känd jazzsångerska på 24 år, gästade! Man började med att intervju Anna angående hennes jämställdhetssyn. Henrik jämförde hennes åsikter med Bin Ladins kvinnosyn, ganska roligt faktiskt. Men jag måste att jag tycker att Anna Anka är rätt häftig. Jag håller inte med hennes åsikter alla gånger men jag tycker om att hon vågar dela med sig av sitt extrema liv och sina tankar fastän hon vet hur mycket hon provocerar vårt lilla land med våra "åsikter". Det är något speciellt med henne för annars skulle hon ju inte lyckas med att roffa åt sig hela media, folk fascineras av henne! Svenskar blir chockade när någon vågar sticka ut med sin egna åsikter och dessutom så älskar vi att hata människor som har egna åsikter som inte är politiskt korrekta.
Och Jay- Z som var med, det var riktigt coolt, han var verkligen inte som jag hade föreställt mig honom! Han verkade så lugn, blyg och hans röst var så väldigt ljus! Han berättade om sin uppväxt, som knarklangare och hur det var att växa upp i Brooklyn utan en pappa från 12 års ålder! Men men, det var iaf roligt att han medverkade i programmet tycker jag.

xOxO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0