Känner mig tråkig idag!

Är verkligen så trött och jag känner inte för att göra någonting men ändå så vill jag inte sitta inne! Har suttit i skolan hela dagen, nästan iaf, kom hem kl 4! Medans alla andra ur gruppen gick och fikade nere på stan, själv så ville jag bara hem! Ikväll ska några andra ut och ta sig en öl, och tråkig som jag är idag så ska jag inte med på det heller. Idag är det även direkt (jävla) svinkallt här uppe i Östersund, och såklart så blåser det ju också, vilket inte underlättar precis! 
Ska ta och sätta mig och förbereda inför morgondagen, har nämligen muntlig redovisning kl 8. Inte nog med att man blir tvingad att stå och prata inför 2 andra grupper om någonting som man inte vet någon om, så ska man också gå upp kl 7 till morgonen!
Fast jag funderar på om jag ska ta och gå ner till Åhlens och spändera en timma där och sen ta en långdusch ikväll och sen krypa ner under täcket och titta på Idol! Låter det inte bra?! :) Det tycker jag!

XoXo // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0