Hösten är här!

Jaha då har även denna dagen gått, alla dagar går verkligen så fort här uppe i Östersund, kan kanske bero på att man har mer att göra här. Man pluggar nästan hela dagarna, går nere på stan eller så träffar man vännerna. Idag ringde mamma för att höra hur allt var, hon ville ha en uppdatering sen vi pratade sist, sen så frågade hon hur mina promenader gick. Om jag fortfarande höll på.. visste inte riktigt vad jag skulle svara. Men som jag skrev så har man så mycket mer att göra här uppe så det blir inte att man tar en timmes promenad varje dagen som jag gjorde där hemma! Men jag försöker iaf, va faktiskt ute på promenad förut, för ca 1½ timme sen :) Men nu ska jag sätta mig och sammanfatta ett kapitel! Måste ju bidra med något till grupparbetet!
Måste bara tillägga att man nu känner att hösten verkligen är här, för fan va kallt det var när jag var ute och gick förut, även i tors! Snart dags för vinterjackan, härligt :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0