Här händer det saker vill ja lova..

.. eller inte :) Idag vaknade jag runt 9- tiden, gick på toa och sen gick jag lade mig tillbaka igen.. Å gissa vad, jo där låg jag kvar i sägen till kl 12´20. Vad är det för fel på mig, så länge har jag nog aldrig sovit! Antar att jag måste ha varit totalt slut i kroppen efter promenaden igår kväll :) Fick dessutom panik då jag trodde, jag var helt säker på att jag hade tvättid kl 1, men det visade sig att jag inte hade det när jag kom ner till tvättstugan med all jävla tvätt,. Så det var bara att gå upp igen.. kokade mig en kopp kaffe och nu sitter jag här vid datorn och kollar mailen! Men jag måste dock sätta igång och plugga nu!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0