Gamla godingar

Ja då var det fredag igen då, dagen började med kramp i vaden. Åå fy fan vad det gör ont alltså, trodde ärligt talat att jag skulle dö! En bra start på dagen liksom och inte blev den bättre precis. Grupparbete i skolan, behöver väl inte säga något mer va?! :) Sen drog jag och Linn iväg till ÖB och Willy´s för att shoppa/handla lite. Behöver jag skriva ner vem som handlade och vem som shoppade? Jaja, oki, det var jag som shoppade, denna gång kom jag hem med en svart datastol, några svarta fotoramar och vita blockljus! Det är ju bara så kul när man får shoppa saker till lägenheten, börjar ju se lite bättre ut nu iaf!
Precis när Idol började kl 8 så kom Josefin hit, satt och tittade lite på tv;n och snackade! Och just som hon skulle gå hem så så började jag lyssna på "gamla godingar" på youtube, från när man var i tonåren. Får lov och säga att jag hade bra musiksmak även i de åren också :)

La Cream - You & Free, Basic Element - The ride, Leila K - Electric, Solid Harmony -I want you to want me, S.O.A.P - This is how we party, Anouk - nobody´s wife, Corona - The rhythm of the night, Garbage - I think am paranoid, Culture Beat - Mr. Vain & Haddaway - What is love m.m.

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0