Fredag!!

Nu är helgen här igen, och den är mycket välkommen! Känns roligare när det blir helg då man går i skolan, om ni förstår vad jag menar, man känner sig mer förtjänt av den då :) Dagens föreläsning skulle vara en sammanfattning, fast jag kan väl inte direkt påstå att jag tyckte att den var det, men jag förstod iaf vad han pratade om (etnicitet och ras). Alltid trevligt, att "fatta" alltså..
Ikväll blir det taco och film- mys med Linn och Camilla, ska träffa dem om två timmar så det är nog bäst att jag börjar plugga nu, el snart..! Imorn har jag ingen aning om vad som händer, hoppas på fest iaf. Skulle vara roligt att festa med alla nu när vi äntligen är tillbaka, plus att skolan (alla arbeten) börjar på allvar till veckan så då kan det ju vara skönt med en liten fest såhär i början :)

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0