Födelsedagskalas :)

Som ni vet så var jag på biopremiären av stieg larssons: Flicka som lekte med elden igår ikväll, vilket halva Östersund också va! Men filmen var iaf riktigt bra, mycket sevärd kan jag lova!
Ikväll blir det födelsedagskalas hemma hos Bita som igår fyllde 26 år, lilltjejen! Fast egentligen är hon inte en dag över 20 år! Men det ska iaf bli riktigt trevligt, se vilka som hon har bjudit in och vilka som kommer dit utan inbjudan, finns tyvärr de som kör det "racet" också!
Men först så ska jag bege mig ner på stan, måste kolla upp lite träningskläder, ska ju snart köra igång (hjälp)! Men framförallt så måste jag hitta något till Bita, vad som ska man köpa?! Tips någon? Som tur så vet jag iaf vad hon gillar/ vad hon har för smak på inredning, tror ja :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0