Efter kl 6

Ligger nu i den underbara fotöljen, den som tillhör studentlägenheten, med täcke och datorn i knäet! Orkade inte sitta inne hela dagen så jag tog mig en promenad ner till stan, först in i Vila- butiken. Första gången som jag var in där så hittade jag faktiskt inte så mycket, inget om jag ska vara ärlig. Men idag så tyckte jag faktiskt att de hade fått in lite mer. Såg även att de ska öppna Cubus inne på mittpunkten också :) Kommer ju att bli så mycket shopping där nere i framtiden alltså.. Trevligt trevligt! Jaja, vidare så gick jag in på Åhlens, provade lite träningskläder (måste ju ta o börja nu)! Sen så köpte jag två små svarta korgar som jag nu har ställt i bokhyllan..
Nu ska jag sätta mig och läsa igenom det som jag ska prata om imorgon på bokseminariet och sen så ska jag titta på True Blood, den nya vampyrserien, jättebra!

xOxO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0