Leighton Meester

Sitter framför datorn och hoppas att kroppen hoppar in i duschen av sig själv! Fördriver tiden med att sitta inne på youtube och kollar på en massa klipp med Blair och Chuck i Gossip Girl! Hur kan man bara inte älska honom alltså, grabben får det ju att pirra i hela kroppen (ojoj) :)
Kollade även just på VMA på Mtv, men tyvärr så missade jag början av programmet. Kaney West har ju fan stora problem, tyckte att det var väldigt fint av Beyonce att ta upp Taylor på scenen igen så att hon fick läsa upp sitt tal som blev avbrutet tidigare i programmet av Kaney! Under programmet så såg jag att Leighton Meester (alltså Blair i Gossip) var nominerad tillsammans med någon kille, så då fick jag lov att kolla upp henne på youtube.. Så det är där jag sitter nu. Helt fast! Och klockan bara tickar på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0