Den muntlig redovisningen är nu över

Hade den muntliga redovisningen/ diskussionen idag på morgonen, hade så ont i magen igår kväll, även om jag visste att det skulle gå bra så kunde jag inte somna inatt. Vet inte hur länge som låg vaken och bara stirrade upp i taket! Men som jag visste då, så gick ju det hela bra. Mycket bra tycker jag, kunde dock ha haft en bättre diskussion med hela gruppen och jag kunde även ha deltagit mer i den :)
Så nu är jag i alla fall hemma igen, har precis städat undan lite och krypit i pyjamasen igen, så skönt. Ska lägga mig i sägen och kolla på en film nu och sen ska jag sätta igång och läsa den svenska versionen av Global Woman!
Undrar vad som kommer att hända i helgen?! :) Förutom att jag ska plugga då!
Hörs senare!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0