Dagens sista tankar

Är så otroligt trött alltså, ögonlocken vill inte hålla sig uppe. Tänkte bara skriva några rader innan jag går och lägger mig! Imorgon ska gruppen träffas igen, vi ska läsa de andras arbeten- skriva frågor och förbereda oss inför seminariet på fredag! Hmm, idag har inte gjort ett dugg, skulle faktiskt ha kunnat plugga men jag kände verkligen inte för det så istället satt jag vid datorn och hoppade runt till jag var så extremt uttråkad att jag halvens började klättra på väggarna. Å precis då ringer Camilla och frågar om jag vill med och fika, och självklart så ville jag det (även om det inte lät som det)! Efter fikan följade jag och Linn med hem till Camilla, jag hade ju inte sett hennes lägenhet än! Riktigt mysig var den iaf. Blev även en hel del snack om religion, ett ämne som det inte finns något slut på! Tänker ju inte direkt sätta mig och diskutera det nu såhär på kvällen utan nu ska jag sova!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0