090930

Ja då var det sista dagen på semptember månad då, vidare går vi in i den djupa och kalla höstmånaden oktober! Ha, vad jag fick till den meningen :) Kollade just fejjan, det har inte varit så roligt att göra det under den här veckan, alla från klassen skriver följande: "Sitter med hemtentan", "Hatar hemtentan", "Ska bli klar med hemtentan idag" o.s.v. Ingen som har något intressant och skriva. Måste bara fråga: Varför ska ni bli klara med hemtentan idag, vad har ni att göra som är så mycket viktigare här uppe i Östersund liksom?! Bara undrar.. Själv så tar jag det hela mycket lugnt, vilket jag alltid gör när jag sitter och pluggar. Ska bli klar med begreppen idag och sen börja och analysera lite smått. Och förhoppningsvis göra klart den imorgon och skicka in den (Den ska vara klar på fre kl 12). Sen är man ledig fre, lör och söndag! Underbara helg :)
Sorry för ett tråkigt inlägg men så här ser mitt liv ut just för tillfället! Det är inte storm här uppe i norr idag heller, bara så att ni vet!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0