090929

Dagen som än så länge har gått har faktiskt inte bara bestått av plugg! Gick upp vid halv 10 för att sedan vid 10- tiden gå hem till Linda och Sofia! Där satt vi ett gäng och jämförde vår fakta angående de begrepp som hemtentan består av. Får ju bara lov att säga att Linda har världens mysigaste rum, hon och Sofia delar ju lägenhet! Kom hem jämt före kl 1 och då var det ju meningen att man skulle fortsätta och plugga men jag hade ingen lust alls, hjärnan ville inte, så jag gick ner till Mittpunkten och gick runt i affärerna.. de som öppnade i fredags! Det är ju bara så mysigt att gå runt för sig själv och shoppa, att gå i sitt eget tempo och kolla på precis det man själv vill! Så idag köpte jag mig ett par mjukisbyxor, svarta, som jag kan ha när jag är ute och går. Behöver dock en mössa först också.. Sen så köpte jag mig ett armand (98 kr), som är ett x antal tusen billigare än den äkta varan, och det som jag såå gärna vill ha!
Idag har det varit iskallt här uppe i Östersund och för tillfället så häver regnet ner och så blåser det storm! Tur att man ska sitta inne resten av dagen, eller resten av veckan :)

XOXO // Johanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0