090927

Söndag söndag, älskade söndag! Vaknade jämt före kl halv 12 idag, va så mörkt och mysigt i rummet så det var hemskt svårt att gå upp. Men jag hade en hel del plugg att göra så det vara bara att rulla ur sängen! Det första jag gjorde var att gå till ica och lämna tillbaka de filmer som jag hyrde igår, Wallander "Cellisten" och Johan Falk 1. Riktigt bra filmer! Och sen hem och börja plugga, det var dock mindre roligt! Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, som de flesta borde veta vid det här laget så är söndagar min tv- dag, vilket innebär att jag har suttit här framför tv från kl 6 :) Underbar dag helt enkelt! Så nu kl 9 så ska jag se tv 4- filmen och fixa mig en hallon/blåbär smoothie! Gott gott

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0