090926

Idag är det lördag och jag har precis gått upp ur sängen, vaknade kl 11 och sen pysslade jag lite i lägenheten och sen satte jag på filmen "Dumpa honom"- eller som den egentligen heter "He´s just not that in to you". I filmen medverkar Jennifer Aniston, Ben Affleck, Drew Barrymore,  Scarlett Johansson m.m. Förstår mig inte på svenska titlar på filmer, hur tänker de egentligen då de översätter! Jaja, filmen var iaf helt ok, ganska dryg, men slutet var ju bara så fint!  Det var ett sånt där slut då man också ville ha en kille att krypa tätt intill och gosa med :)
Nu ska jag gå ner till ica och lämna in mina filmer, ska även hyra två nya, orkar inte följa med ut och fest ikväll.. Tyvärr så är jag inte på det humöret! Men jag hoppas att det kommer flera tillfällen.
Vill inte ut i blåsvädret men jag känner att jag måste få lite luft om jag ska orka plugga sen, det går inte att sitta inne en hel dag! Inte för mig iaf..

xOxO// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0