090925

Idag är det den där dagen då pengarna rullade in på kontot, vilken härlig dag alltså! Dagen började kl 8 imorse då vi hade vårt andra bokseminarium, och det gick bra, som väntat! Efter det så gick jag och Camilla ner på stan, alla nya affärerna i Mittpunkten hade öppnat och Gina Tricot- butiken öppnade kl 12.. Gissa om hela Östersund var där! Mina inköp denna dag blev ett svart diskställe och ett vinställ. När det kommer till kläder så köpte jag en vit/grå randig tröja, vitt och svart H&M- linne och sen en naturvit blus! Visst är det roligt att shoppa :)
Väl hemma igen så var jag helt slut i kroppen, att shoppa är faktiskt riktigt jobbigt, speciellt när det är så mycket folk ute samtidigt som en själv. Funderar på att gå en vända ner till Gina imorgon, det var så mycket folk där idag att jag knappt lade märke till kläderna! Jaja, nog om det!
Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på filmen "Fast & Furious 4" med det gamla gänget från den första filmen!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0