090924

Torsdag, vad har jag att säga idag då mån tro! Inget speciellt faktiskt, har inte hänt ett dugg, kanske ska nämna att "Stina- Lee" har fått en liten flicka. Visst lätt det som om hon skulle vara min vän, men nej då! Hon är en av de "stora" blogerskorna :) Har följt hennes blogg över en längre tid nu, över ett år tror jag faktiskt! Så jag tyckte iaf att det var lite roligt.. Är gald för hennes skull!
Idag träffades gruppen och gjorde klart arbetet, ställde och svarade på frågor. Sen så var jag väl hemma runt 3- tiden, kollade mailen och sen gick jag ner på stan en sväng. Det är så skönt att bara komma ut ett tag, att gå för sig själv och rensa tankarna! Om en timme börjar Idol också, har köpt mig en stor skål med nötter tills dess, så gott! Men innan Idol börjar så ska jag sätta mig och plugga lite, läsa på inför seminariet imorgon bitti!

P.S. Hopppas att du ser texten nu J :)

XOXO // Johanna 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå där köp blåbär, har du fixat sizen på msn då? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0