090909

Idag är det den 9:e september och min vän Saras födesledag! Hopppas att du får en toppendag vännen och en rolig helg i Sthlm med mycke shopping :) Idag måste jag iaf hinna med en promenad, och fan för honom där uppe om det börjar regna idag också (tredje dagen isf). Kollade ju på Idol igår också, som alla andra människor med tv typ :) Det var iaf en kille som var med som jag gillade, hoppas att det går bra för honom. Sen var ju även Peter Nilsson med, han som är lillebror till storbloggaren "Kissie", han var ju totalt värdelös. Fattar inte hur hans familj/ vänner kunde låta honom ställa upp och skämma ut sig i tv liksom! Medans hans syster hyllar honom i sin blogg.. Men hallå liksom: Han åkte UT! 
Jaja nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffé och sen sätta mig och läsa kap 11 (engelskartikel), och sen ska jag fortsätta med de andra också (svenska iaf)! Visst låter det som en rolig dag, eller inte!

XOXO // Johanna 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket, dagen var jättebra :) , Puss

2009-09-10 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0