The Vampire Diaries

God kväll gott folk! Kom hem för en och en halv timme sen, idag känner jag att jag var väldigt duktig. Gick på bandet (5,52 km) och sen provade jag på crosstrainern för första gången (1,5 km). Den var helt oki. Camilla och Linn var nämligen på kostrådgivning. Inget nytt direkt, förutom att man tydligen ska äta inom 15 min efter det att man har tränat, och då ska man helst äta en banan och dricka vatten! Hmm, sitter just nu och kollar på "Debatt" på svt1, handlar om det planerade mordet på 15 åriga Therese. Fängelsestraffet blev 1 år och 8 månader. Som sagt: Sveriges lag är ett rent jävla skämtet! Sen ska programmet ta upp plastikoperationer där bland annat Alexandra "Kessie" Nilsson och Linda Rosing ska medverka! Tror att Lollo ska vara med också.. Men själv så ska jag lägga mig och kolla klart på The Vampires Diaries, en serie som handlar om vampyrer. Twilight som serie typ. Fast den här serien kom ut i böcker för 15 år sedan och jg har faktiskt läst dem. Fick reda på det för ca 1 månad sen. Jag var 16 år när jag läste hela den serien.. så det är ju faktiskt självklart att jag måste se själva serien också :)

Natti

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0