Stötte på en gammal gubbe idag.. hmm

Det var svårare än jag trodde att hitta till detta Ica Maxi, men det blev iaf en trevlig promenad, träffade även en liten, gammal gubbe som jag fick sällskap med :) Det roliga med det hela var att när jag träffade denna gubbe så var jag faktiskt på rätt väg, skulle bara ha gått runt fotbollsplanen och sen in genom tunnel och så hade jag varit framme! Men nej då, jag fick rådet av denna gubbe att gå runt allt. Han tyckte kanske att jag behövde lite extra motion.. hehe. Trevlig var han iaf! Som ni ser så hittade jag hem igen, det tog precis 25 minuter att gå! Det var iaf kul att se något annat, något nytt! Även om jag kände mig lite lost in the middle of Östersund :)

 
Öpnningen den 20/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0