Precis allt om..

Ja då var Idol slut för kvällen då, ska ta och titta lite på "cirkus möller", se vad det hela handlar om! Som sagt så var jag och tränade idag, hör och häpna. Visst klingar det fint :) Jag är så jävla stolt över mig själv så det är inte sant (det var mamma också) hehe. Och att gå på rullband är inget som att gå ute i naturen kan jag säga, jag hade ett fullt shå att hålla reda på mina ben, mina armar och farten på bandet. Tittade jag åt något annat håll så tappade jag balansen! Den andra maskinen var jobbig kan jag lova, mjölksyran i benen var nästan outhärdlig.. Men jag kämpade på! Som sagt: Jag är stolt och imponerad (av mig själv såklart)! Det ska iaf bli en mycket spännande fortsättning "Johanna på gymmet, del: 2"! Shit alltså vad jag är trött, ska ta och lägga mig o kolla på filmen kl 22, så länge som jag orkar iaf!
Hoppas att ni haft en bra fredag..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0