Nya skor

Som jag skrev förut så skulle jag ju ut till Lillängen och kolla på skor, alltså till skopunkten för er som är nyfikna :) Skulle prova ett par stövla som såg ut precis som ett par från dinsko (de passade tyvärr inte), men det gjorde inte de här heller, mina vader var för feta! Hittade till slut iaf två par andra par, ett par svarta stövlar med nitar (går till vaderna) och sen ett par andra svart, fodrade som går jämt under knäna! Billigt och bra också :)
Nu ska jag fixa mig en kopp kaffe och sen ska jag lägga mig i soffan.. hehe, där jag visserligen redan sitter, och läsa aftonbladet! Just det, ikväll börjar "bonde söker fru", det måste man ju se, går ju bara inte att missa..!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0