Har du problem?

För någon timme sen så fick jag ett samtal, det var mamma som ringde. Undrade vad hon ville då vi pratade med varandra i söndags kväll! Självklart så svarade jag.
mamma- Hej (sen blev det tyst)
jag- Hej.. hallå?!
mamma- Har du problem?
jag - Va? Vaddå problem? (fattade verkligen ingenting)
mamma- jag såg just på mobilen att jag hade fått ett missat samtal med riktnummer från Ösd!
jag- ok, men jag har ju bara mobil så..
mamma- så du ligger inte på något sjukhus eller nåt? Inget har hänt?
jag- hehe, kul att du tog det på allvar.. men nej mamma det gör jag inte. Men tack för att du ringde och kollade!

Det är så att mamma har en tendens att glömma mobilen hemma, eller så har hon den avstängd eller så svarar hon bara inte.. När jag väl får tag på henne så brukar jag alltid säga att det är tur att jag inte ligger döende på något ställe, eller att något skulle ha hänt mig då hon aldrig svarar! Så idag blev hon tydligen lite orolig iaf (det känns bra i hjärtat).

Nu blir det tv.. en massa tv (ska skriva lite sammanfattning undertiden också)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0