Gossip Girl

Sitter i soffan med kaffekoppen i högsta hugg och kollar på den nya säsongen av One Tree Hill som började nu ikväll, visste inte ens om jag ville se det då Peyton och Lucas inte längre är med! Tråkigt tycker jag, men nu sitter jag iaf här och tittar på det, får lov att säga att det är helt oki iaf! Men om 2 minuter så börjar Gossip Girl, vilket innebär att varje söndag kl 7 så får jag se Chuck Bass  tv- rutan :) Det känns underbart får lov att säga.. hehe
Om 5 dagar så ska jag förhoppningsvis skriva in mig på Jocks (Golds gym), pirrar i magen på mig när jag tänker på det! Undrar varför.. ?! Hoppas att jag tycker att det är roligt, hoppas att mina vänner släpar dit mig då jag inte vill dit.. Fan också, måste hinna duscha ikväll också.. hmm

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0