Frågan är nu besvarad..

Shit vad jag är trött alltså, en helt vanlig kommentar när det kommer ifrån mig! Sitter just nu och tittar på "När och fjäran", så roligt har jag på en lördags kväll, men jag har själv valt det! Ska titta på Körslaget som börjar kl 8 på tv4 och sen ska jag nog krypa ner i soffan och kolla på film, idag hyrde jag mig "Johan Falk 2" och sen den nya fimen med Tommy Lee Jones "In the electric minst". Ja just det, förut så gick jag ju ner på stan, som jag skrev så skulle jag ju gå till Åhlens och köpa mig en mössa :) Så nu kan jag tala om att ni slipper höra något mer om den! Tyvärr så har jag dock inte längre några ursäkter för att slippa gå ut och gå långpromenader! Har alltid skyllt på att det varit för kallt och utan mössa så får jag så ont i öronen och huvudet, vilket faktiskt är sant! Hatar kylan.. Men jag funderar faktiskt på att ta mig en promenad till Ica Maxi imorgon! Har inte varit dit än, vet heller inte vart det ligger, så det kan ju bli en roligt promenad om inte annat lång..

XOXO // Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0