091005

Inatt har jag verkligen inte sovit bra, gick och lade mig vid 11- tiden för att jag hade världens huvudverk. När klockan var jämt före 5 på morgonen så var jag fortfarande vaken och hade huvudverk! Så när alarmet ringde imorse så bestämde jag mig för att stanna hemma idag! Känner ändå inte att jag får ut något av att gå på föreläsningarna.. Jaja, måste bara få skrika, dock inte detta fall skriva: Jag känner mig otroligt jävla förbannad.. Å känner du dig träffad, så gör du helt rätt i det också! Viserligen så var det absolut inget som jag ville, fick nog förra gången. Men jag tycker ändå att man frågar eller säger något! Men istället så visade ** det klart och tydligt. Tack för den, känner verkligen hur det värmer till i hjärtat! Nog om det, jag klarar mig alltid! Nu tror jag faktiskt att jag ska ta en vända på stan, måste som sagt komma ut och få lite frisk (kall) luft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0