Coincident or not?! That´s the question..

Ja här uppe i Östersund händer det grejer vill jag lova er! Vill så gärna skriva och berätta men fan va pinsamt det kan bli alltså.. But fuck it, here we go: För er som inte vet så är min klass väldigt uppdelad, speciellt bland flickorna. De flesta av oss snackar och festar tillsammans, utom ett gäng såklart! Det finns väl alltid ett sånt gäng i alla klasser antar jag! Iaf, för två veckor sen så började det gå rykten (en tjej på samma förfest hade hört allt). Men iaf, de sägs att några flickor inom detta "gäng" är ovänner och nu på denna förfest så hade de insett att det kanske var dags att hitta sig ett nytt gäng att umgås med, de tyckte att två av mina vänner verkade helt "ok" som de själva uttryckte det! Men det som jag ville komma fram till var iaf att dessa två tjejer som pratade om att finna sig ett nytt gäng ska ha fest imorn, och alla flickorna i klassen är bjudna! Coincident or not? Snacka om att detta bara skriker: DAGISNIVÅ! Men som sagt så är det ingen som vet hur mycket av det som är sant, om något av detta ens är sant! Så jag har snackat lite med "mina" vänner, alla höll på att dö av skratt btw, men vi bestämde oss iaf för att gå. Vi måste helt enkelt se vad allt tjaffs handla om :) Svaret kommer på söndag för er som vill veta..!

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0