Blogg- världen

Söndag kväll lika med tv hela kvällen lång, fast för tillfället så känner jag mig helt slut, skulle säkert kunna somna om jag gick och lade mig! Åå imorgon är det dags för den andra kurs på 4:e terminen (Världen i Sverige), dock med samma lärare! Just nu sitter jag bara och klickar mig runt bland en massa bloggar och internetsidor med kläder! De bloggar som jag brukar läsa är kenza, stina-lee (nybliven mamma), lindablom (tjej från Karlstad), blondinbella, kezzie (Sveriges största bloggerska) och självklart de två urblåsta, löshårs- blondinerna dessie och paow.. De sistnämda 15- åringarna vet iaf hur de ska få folk att skratta, tror dock inte att det är medvetet :) Jaja, då vet ni vad jag pysslar med under dagarna också! Så om ni ursäktar så ska jag ta och fortsätta "klicka" runt!

XOXO // Johanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0