Bert Karlsson på Berns

Nu är det snart dags för att gå och lägga sig men först ska jag nog se klart Roast på Berns- ikväll är det Bert Karlsson som man ger sig på. Och det gör de helt rätt i också, den människan är ju helt, hmm, kan man ens säga människa?! Jaja, den enda som är rolig är ju egentligen Magnus Betnér..
Det har varit en väldigt lugn dag idag, hade sådan huvudvärk att jag bara har legat i soffan, fast jag tog mig iaf ner till stan en snabbis. Det blev en vända nere på Mittpunkten, så skönt att bara strosa runt där! Funderar på om jag ska ta och köpa de där stövlarna som jag har varit och kollat på! Har verkligen inte råd, men jag har ingen lust att behöva vänta tills den 25:e oktober heller! De kanske är borta eller så hittar man inga andra som man vill ha då! Såg just att Magnus är sist upp, bara å titta klart då :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0