Behöver flera timmar på dygnet

Ibland går tiden bara för fort, man behöver liksom några fler timmar på dygnet. Idag kom jag hem från skolan vid halv 4 och då var det bara att slänga på sig träningskläderna och sen dra ner till Golds med flickorna! Lika roligt som sist, lika roligt varje gång som jag försöker göra en sit-up :) Kom hem jämt före kl 6 och då fick jag mer eller mindre slänga i mig maten för One Tree Hill började ju då också! Typiskt.. Det är inte lätt alla gånger, speciellt inte då man dessutom måste hinna plugga och fixa kopplingar till morgondagens möte med gruppen! Så nu måste jag sätta mig och läsa igenom allt och försöka komma på någonting tills imorgon!

XOXO // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0