Årets blogg 2009

.. gick till den lilla och söta tjejen Foki från Umeå. Läste det precis på Kenzas blogg, jag som så gärna ville att hon skulle vinna (fast hon vann ju faktiskt förra året så). Men men, hon är iaf enligt min mening en suverän bloggerska. Tyckte också att det va lite roligt att Egoinas blogg blev nominerad till årets blogg tillsammans med de stora flickorna (blondinbella, Kenza, Foki och Stina-lee). Jaja, det var den senaste update från galan på Café Opera, som nu är slut för i år. Min kväll kommer inte ens i närheten, eftersom den var så mycket bättre. Eller inte. Kollade film "tjenare kungen" förut på kanal 5, hade faktiskt inte sett den. Den var helt ok. Sen kollade jag på körslaget och nu ska jag sätta på filmen "The Knowing" med Nicolas Cage! Hoppas att den är bra då jag valde bort Johan Falk 4..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0