091031

Vet ni vad smärta är?, det fick jag lära mig idag då jag vaknade. Det stavas body pump. Igår på passet så kände jag inte speciellt mycket, när jag kom hem blev det lite värre och på kvällen så försvann smärtan/träningsvärken. Åå idag vill jag bara dö! Tog evigheter att bara försöka att sätta sig på toan imorse (igen vacker syn direkt)..
Just det, igår kväll tittade jag på film "My Bloody Valentin", inget att ha om jag får säga det själv. Dagens skäckfilmer är så dåliga! 
Idag händer det inget speciellt, om jag orkar att röra på mig om någon timme så ska jag följa med Camilla och henns familj till Ica Maxi, men annars så ska jag enbart ligga i soffan och titta på film och tycka synd om mig! Något som jag är bra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0