091030

Ja då var det snart slut på oktober månad också, tiden går fort! Än så länge idag så har jag inte gjort ett dugg. Vaknade runt 10- tiden och då satte jag på datorn och kollade klart på alla avsnitten som var kvar av serien "The Vampire Diaries". Vid halv 11 ringde Camilla och frågade om jag ville att hon skulle hämta ut min tenta också, självklart ville jag det! Och gissa vad: Jag fick mitt första A :) Jag blev sååå chockad, blev dock inte lika glad som jag trodde att jag skulle bli. Kanske beror på att detta var en kurs som jag inte brydde mig så mycket om! Men mamma blev iaf glad nog åt oss båda! Nu är jag bara rädd för vad jag kommer att få för betyg på hans nästa kurs, D eller E.. Nej det ska jag verkligen inte ha, jag ska kämpa!
Nu ska jag ta och fixa mig innan jag ska ner och möta Linn och Camilla, ska nämligen på Body Pump idag kl 5! Åå jag hoppas verkligen att jag överlever detta pass :)

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0