091029

Tänkte bara tala om att jag fortfarande har världens träningsvärk i vaderna, och jag håller verkligen inte med om att det är en "skön" känsla. Det gör ju faktiskt ont!
Idag hade min grupp iaf seminarie, och det gick jättebra. Vi fick börja så det var skönt! Det var intressant och sitta och lyssna på de andra, den ena gruppen hade hedersmord.. att sitta och prata om sådan gör mig bara så arg så jag satt tyst under hela diskussionen. En annan tjej började prata om hur dessa kvinnor/män som råkar ut för detta får en massa "varningar" från sin familj innan de "råkar" ut för något! Åå vad det gjorde mig arg! Tjejen som sa detta är också emot hedersmord men det var bara det att familjen ger "varningar" innan de mördar sina döttrar eller sin homosexuella son.. Efter det gick jag ner till hemköp, kaffet var slut hemma! Och nu ligger jag i soffan och kollar på en massa serier och filmer! Har hittat den mest underbara sidan som finns på Internet :)
Ikväll blir det bandet igen, Camilla och Linn ska till Golds och höra/prata om kost och då tänkte jag ta en promenad på bandet undertiden! Så nu är jag ledig i hela 4 dagar och på måndag läggs hemtentan ut och då får vi även reda på förra kursens tentabetyg! Har verkligen ingen aning om hur det kommer att gå..

XOXO // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0